W strefie usług elektronicznych mogą Państwo uzyskać:
Dostęp do informacji publicznych przechowywanych w bazach Urzędu takich, jak informacje o planie i wykonaniu dochodów i wydatków budżetu, informacje o mieniu gminy i innych - dostęp ten nie wymaga rejestracji.
Dostęp do informacji o stanie spraw oraz zobowiązaniach podatkowych i opłatach Państwa oraz osób fizycznych i prawnych, które Państwo reprezentują, jak również informacji z innych rejestrów urzędu - dostęp ten wymaga rejestracji i uwierzytelnienia.
Możliwość elektronicznej realizacji płatności zobowiązań wobec Urzędu
Dostęp do formularzy elektronicznych usług udostępnianych przez Urząd
Dostęp do innych usług elektronicznych świadczonych przez administrację publiczną różnych szczebli.
Rejestracja:
Dostęp do danych o stanie Państwa spraw, zobowiązaniach podatkowych i opłatach, oraz niektórych, związanych z Państwem, wpisach w rejestrach prowadzonych przez Urząd jest możliwy po dokonaniu rejestracji.
Rejestracja wymaga posiadania konta na ogólnopolskiej elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP .